Casa ne măsoară satisfacţia: Consideraţi că beneficiaţi de toată atenţia?

 

Potrivit conducerii Casei de Asigurări de Sănătate(CAS) Botoşani, chestionarele de satisfacţie a pacienţilor sunt trimise de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate,  (CNAS) în toate judeţele ţării. De asemenea, pe lângă cele aproximativ 250 trimise la Spitalul Judeţean Mavromati, au mai fost împărţite încă 150 de exemplare unor elevi de la o şcoală postliceală cu profil sanitar din Botoşani.Aceştia urmează să realizeze sondajul în teritoriu, direct la domiciliul botoşănenilor care beneficiază de asigurare de sănătate.
„Au ca scop testarea gradului de satisfacţie a populaţiei asigurate din judeţul Botoşani. După completare, le colectăm şi rezultatele le trimitem la Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, iar ei vor face centralizarea pe ţară. Nu au fost împărţite numai în spitale, au fost 250 în spital şi diferenţa direct la populaţie”
, a spus Dorin Anton, purtătorul de cuvânt al CAS Botoşani.
Nu în ultimul rând, acesta a mai specificat că s-a optat pentru împărţirea chestionarelor şi către elevii de anul III de la şcoala postliceală sanitară, nu doar în unităţile spitaliceşti, deoarece aceştia studiază şi la şcoală un modul de cercetare în domeniul sanitar. Modelul chestionarelor este unic în toată ţara, şi este împărţit anual.
Printre întrebările din chestionare se numără: "Consideraţi că sistemul de asigurări sociale de sănătate vă oferă servicii de medicale de care aveţi nevoie?" şi "Consideraţi că beneficiaţi de toată atenţia şi înţelegerea din partea medicului dvs. de familie?"
CITEŞTE:
Chestionare de satisfacţie împărţite bolnavilor din spitalele botoşănene