Casa Dulce - Tărîmul gustului şi formelor desăvîrşite

 

Casa Dulce şi-a deschis larg porţile joi, 22 aprilie către botoşănenii iubitori de calitate, bun gust şi rafinament prin gama largă de produse care îmbie doar la o simplă privire. Casa Dulce, definită ca un tărîm al gustului şi formelor desăvîrşite este creaţia omului de afaceri Florian Moruzi, care alături de personalul angajat aduce pe piaţa locală produse de calitate şi de un gust rafinat.

Ca un fapt inedit, Casa Dulce oferă totodată botoşănenilor singura prezentare de produse de cofetărie, patiserie, gelaterie şi panificaţie. Laboratorul de patiserie oferă o gamă largă de astfel de produse pentru diverse ocazii, cum ar fi nunţi, botezuri, anivesări, dar şi alte evenimente speciale din viaţa botoşănenilor.
În mesajul promoţional în care am promovat acest eveniment am folosit două epitete caracterizante, la adresa brand-urilor pe care le reprezint, inovator şi cel mai mare producător local. Cum mie personal nu îmi plac lucrurile fără formă şi superlativele care nu au un corespondent în realitate, o să le explic făcînd un scurt istoric al firmei Casa Pîinii. Anul 2004 a fost anul de început al firmei Casa Pîinii, este marcat de fabricaţia unor produse premium împreună cu o firmă din Austria, a fost prima manifestaţie inovatoare a unei secţii de panificaţie în Botoşani. 2006 - anul în care comunicarea practic a început să prindă amploare, probabil unii dintre dvs. vă amintiţi campania de doi ani «Clipă de clipă alături de tine». Şi de aici ne considerăm inovatori în comunicarea pe piaţa botoşăneană. Acelaşi an făcea referire la o investiţie de un milion de euro pe care o realizasem într-o fabrică de panificaţie, singura după 1989, cu o capacitate de 15 tone de produs finit pe zi. Au urmat doi ani de muncă asiduă, doi ani în care Casa Pîinii a mai inventat ceva pentru Botoşani, magazine specializate pe domeniul panificaţiei, patiserii, cofetării. Astăzi discutăm de 10 magazine de fabrică, patru în municipiul Botoşani şi şase în judeţul Botoşani. Anul 2008 este anul în care s-a dezvoltat cel de-al doilea brand al Casei Pîinii şi anume Casa Dulce”, a afirmat omul de afaceri Florian Moruzi.
La prezentarea de produse care marchează ultimele trei zile din această săptămînă, sînt expuse torturi, prăjituri, îngheţată cu lapte, aperitive de patiserie şi o gamă largă de produse de panificaţie. În acelaşi timp, vizitatorii pot degusta şi aprecia tendinţele în domeniu pentru anul 2010, printre care se regăsesc torturi de marţipan într-o ornare deosebită, îngheţată cu lapte şi fructe, prăjituri siropoase, suporturi pentru torturi, soluţii de prezentare şi decoraţiuni realizate împreună cu Casa Iza, conform celor declarate de directorul laboratorului, ing. Petronela Avram. Această prezentare se doreşte a fi prima dintr-o serie de evenimente, căreia Casa Dulce si Casa Pâinii promit să îi confere repetabilitate anuală, imediat după Sărbătorile Pascale.