Campanie puternică pe tramvaie sau microbuze pentru piaţa de la mall

 

Dat fiind numărul limitat de clienţi în Piaţa Agroalimentară pe care Consiliul Judeţean prin societatea  Parc Industrial, Florin Ţurcanu a anunţat startul unei ample campanii de publicitate pentru acest punct comercial.

Vor fi împărţite în jur de 30.000 de pliante şi de asemenea încheiate contracte de publicitate cu firme de transport persoane locale pentru bannere pe mijloace de transport.
„Vom începe o campanie cu pliante care să promoveze piaţa, cu trei tramvaie cu afişe, vom avea şi şase microbuze şi încercăm toate activităţile posibile pentru a promova această piaţă. Trecem printr-o perioadă destul de grea, nici în Piaţa Mare nu există clienţi în această perioadă pentru că puterea de cumpărare este scăzută”, a declarat Florin Ţurcanu.
Preşedintele CJ a mai declarat că deja toate spaţiile din piaţa agroalimentară de la demisolul Uvertura Mall au fost închiriate iar în acest moment prioritară este atragerea de clienţi iar ulterior dacă va fi cazul se va lua în discuţie o extindere.
„Mai avem două magazine acolo care trebuie deschise până la data de 1 februarie pentru că au semnat contractul. Deci nu mai avem spaţii, am mai avut, trei patru solicitări dar nu mai avem spaţii”, a mai spus şeful CJ.
Consiliul Judeţean a încheiat cu Uvertura Mall un contract pentru concesionarea demisolului valabil pentru o perioadă de 10 ani de zile. (G.E.)
CITEŞTE:
 Piaţa de la mall, o afacere de 34 miliarde lei vechi „made in Ţurcanu” CJ – Parc Industrial – Uvertura
[[banner]]