Botoşănean lăsat fără curent electric de… poştaş

Neprimirea unei facturi dar nici a preavizului cu privire la deconectarea la serviciul de furnizare a energiei electrice au lăsat o familie din municipiu pe întuneric, în toiul iernii. Drept urmare, abonatul companiei germane de furnizare servicii îşi caută dreptatea la instituţiile statului şi a depus o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC).

 

Botoşăneanul le-a spus comisarilor că nu a întârziat niciodată cu plata facturilor tocmai pentru a evita astfel de situaţii însă că, în cutia poştală nu i-a ajuns ultima tarifată. Mai mult, nici preavizul prin care era somat să-şi achite datoria nu i-a parvenit astfel că s-a trezit, fără să ştie de ce în primă fază, deconectat de la serviciul de energie electrică.
„Am avut mai multe reclamaţii în ultima perioadă cu E.ON Energie, se reclamă facturarea, au mai fost şi debranşări. Este o persoană care e bună platnică dar nu a primit ultima factură. A fost debranşată şi nu a primit nici preavizul, reclamaţia este abia depusă”, a declarat Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct CJPC.
Şeful de la Protecţia Consumatorilor a mai spus că este asaltat de mai multe reclamaţii şi la compania de apă unde botoşănenii fac declaraţii mincinoase la consumul din apometre.
„Plata la condominiu, este vorba de repartizarea diferenţei de apă dintre consumul efectiv de la apartamente şi contorul de la limita de proprietate. Diferenţa respectivă se împarte pe număr de persoane în scara blocului. Aici e mai greu de verificat pentru că sunt persoane care într-adevăr nu declară la timp sau declară intenţionat cantităţi mai mici”, a mai spus Mirel Rogalschi.
Mai puţine în ultimul timp sunt reclamaţiile pe linie de telefonie mobilă care în trecut, ocupau un loc fruntaş în registrul comisarilor de la Protecţia Consumatorilor. (G.E.)
CITEŞTE:
 Comisari transformaţi în avocaţi în lupta contra băncilor
[[banner]]