Asfalt pe drumuri județene cu cratere – UNDE intră CJ-ul anul acesta pentru ca șoferii să circule civilizat

Consiliul Județean prin Direcția Județeană de Drumuri și Poduri (DJDP) a încheiat contractul de întreținere a drumurilor județene care are o valabilitate de doi ani de zile, cu firma Transporturi Auto. Muncitorii acestei societăți își vor începe activitatea începând de luni, iar dacă vremea va permite vor fi turnate covoare asfaltice pe aproximativ 30 de km de drum, acolo unde sunt tronsoane extrem de afectate.

 

Printre priorități se află și tronsonul Hlipiceni – Albești – Răuseni care este deosebit de afectat și care întinde nervii conducătorilor auto, fie cu covor asfaltic sau plombări.
Sunt drumuri și mai stricate. Am început cu două echipe de plombare a drumurilor, pentru a avea o circulație bună. Nu vom intra mai mult să turnăm covoare pe acest drum spre Trușești, din ce cauză? Pentru că el este prins în acel program cu drumul strategic. Dar până la finele anului și până la implementarea proiectului, drumul va fi practicabil. Acolo știți foarte bine, sunt probleme de alunecări de teren, burdușeli foarte multe”, a declarat Sorin Clim, directorul DJDP.
Transporturi Auto va efectua intervenții de plombare , reparații, semnalizare rutieră prin marcaje sau împietruiri acolo unde este cazul. Conform unei inventarieri efectuată de DJDP pe drumurile județene există o porțiune afectată de 30 – 40 km și unde se va interveni cu covor asfaltic în zone precum: Săveni – Rădăuți Prut 12 km, DN Leorda 3 km, DJ 291 B intersecția cu 291 C Șendriceni covor asfaltic pe 4 km și Dumeni – Dragalina – Cristinești.
Noi gândim că odată cu venirea iernii cumva reparațiile să fie rezolvate pe toate drumurile din județ. Acum s-a intrat pe zona Răuseni către Trușești care este degradată”, spune și Gheorghe Sorescu, președintele CJ Botoșani.
Contractul cu Transporturi Auto are o valabilitate de doi ani de zile cu o valoare totală de 27 de milioane de lei noi.
Noi am semnat contractele pe doi ani de zile, pentru că între timp, prețurile la materiale pot să crească și atunci punem în imposibilitate să nu se realizeze contractele, adică să crească prețurile și atunci nu putem negocia alte valori”, a mai spus Sorin Clim.