Apel de la Primărie pentru botoşănenii cu buletine „incorecte” - DOCUMENT

 

Primăria municipiului Botoşani a publicat pe pagina electronică a instituţiei un apel către cetăţenii oraşului care deţin documente de identitate deteriorate sau expirate să se prezinte la Biroul de Evidenţă a Persoanelor pentru preschimbarea documentelor. De asemenea, potrivit reprezentanţilor municipalităţii ar putea exista şi situaţii în care locuitorii aceluiaşi imobil să aibă înregistrate în cărţile de identitate adrese diferite.
În consecinţă, Primăria Botoşani aduce în atenţia locuitorilor municipiului că după efectuarea recensământului general al populaţiei din 2002 dar şi a celui din 2011 s-au schimbat denumirile unor străzi sau alei şi de asemenea s-a schimbat numerotarea imobilelor. Drept urmare, există situaţii în care membrii aceleiaşi familii, care locuiesc legal în acelaşi apartament sau în aceeaşi casă, au în actul de identitate adrese cu străzi, număr, bloc sau scară diferite. „Rugăm locuitorii care sunt în aceste situaţii, să se prezinte la Biroul pentru Evidenţa Persoanelor pentru a li se întocmi cărţi de identitate, cu adresa corectă şi actualizată, în vederea alcătuirii listelor electorale şi a repartizării pe secţii de votare. Reamintim celor cu acte de identitate pierdute, distruse-deteriorate sau expirate, că sunt obligaţi să obţină act de identitate valabil”se arată în informarea publicată pe site-ul Primăriei. De altfel, reprezentanţii municipalităţii au solicitat Biroului Electoral Judeţean întocmirea listelor electorale din municipiu în ordine alfabetică tocmai pe aceste considerente. Solicitarea Primăriei a fost respinsă de BEJ.
 VEZI AICI COMUNICATUL