Vești importante pentru clienții BRD. Din ce în ce mai mulți oameni ajung să fie păcăliți.
Are loc o tentativă de fraudă ceva mai deosebită. Mai exact, clienții ajung să creadă că banca le cere niște informații, însă realitatea este alta.
BRD precizează că este vorba despre ferestrele suplimentare care apar la accesarea MyBRD Net. Unii clienți nu își dau seama că acestea sunt doar o capcană.
Ce vor cere ferestrele respective? Informații de confidențialitate și inclusiv cele de pe cardul bancar. Aceste detalii nu sunt cerute însă de bancă, avertizează specialiștii, scrie news18.ro.
Mai exact, fereastra care vine cu formularul electronic nu aparțin site-ului MyBRD Net. Operațiunile rămân securizate, însă clienții nu trebuie să dea curs ferestrelor false.
Totodată, BRD le recomandă clienților să nu apese butoanele de trimitere a formularului. În ceea ce privește datele de pe card, inclusiv codul PIN, acestea nu trebuie date nimănui.
„Ferestre suplimentare capcană la accesarea MyBRD Net în care ești rugat să introduci informaţii confidențiale referitoare la cardul bancar. Fereastra suplimentară care conţine formularul electronic nu aparţine site-ului MyBRD Net. Aplicaţia de Internet Banking MyBRD Net nu este afectată în nici un fel şi operaţiunile se desfăşoară în continuare în deplină securitate.
Ce trebuie să faci ? Nu răspunde acestei solicitări. Nu da click pe butoanele de trimitere a formularului. Nu comunica codul PIN sau alte date personale. Instalează şi activează un program antivirus actualizat pe dispozitivele tale. Nu accesa MyBRD Net de pe dispozitive publice”, este anunțul făcut de BRD pentru clienți.
(Foto: Inquam)