ANUNŢ: CONCURS pentru postul de consilier juridic organizat de SPAPOC Botoșani

Serviciul Public pentru Administrarea Piețelor, Oborului și Cimitirelor aflate în proprietatea municipiului Botoșani organizează ȋn data de 03 noiembrie 2022, concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale vacante de execuție de Consilier juridic S, grad IA la Compartimentul Juridic.

 

1. Probele stabilite pentru concurs: selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă, interviu.


2. Condiții de desfășurare a concursului:

 

 

  •     Data susținerii probei scrise: 03.11.2022 ora 09:00;
  •     Data susținerii interviului: în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
  •     Locul de desfășurare a concursului: sediul Serviciului Public pentru Administrarea Piețelor, Oborului și Cimitirelor situat pe Pietonalul Transilvaniei nr.2 (Hala de carne la etaj).
  •     Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 13 - 26.10.2022 inclusiv, ora 16:00,  la sediul Serviciului Public pentru Administrarea Piețelor, Oborului și Cimitirelor situat pe Pietonalul Transilvaniei nr.2 (Hala de carne la etaj) – Compartiment Resurse Umane.


3. Condiții generale de participare la concurs:


H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant coresponzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superrioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, art. 3.


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care ȋndeplineşte următoarele condiţii:


a)    are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b)    cunoaște limba română, scris și vorbit;
c)    are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d)    are capacitate deplină de exercițiu;
e)    are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f)    îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g)    nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 


4. Condiții specifice necesare în vederea participării la concursul pentru funcția contractuală de execuție de Consilier juridic:

 

  •   Nivelul studiilor - studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice, specializarea drept;
  •   Vechime în funcția de consilier juridic - minim 6 ani și 6 luni

 


5. Dosarul de concurs va conține:

 

  •    Formular de înscriere tip (descărcați Formular de înscriere tip);
  •    Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (descărcați Declarație tip);
  •    Copia actului de identitate;
  •    Copia diplomei de ablsovire a studiilor;
  •    Copia carnetului de muncă, adeverință*** sau extras revisal care să ateste vechimea în funcție;
  •    Cazierul judiciar*
  •    Copia adeverinţei** care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie;
  •    Curriculum vitae, modelul European (descărcați Model CV);

 

* Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
** Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
*** (1, 2) Adeverinţele de vechime trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în modelul orientativ din H.G. 611/2008 anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor


Copiile documentelor menționate mai sus vor fi prezentate însoțite de original în vederea verificării conformității.

 

B I B L I O G R A F I E
pentru concursul organizat ȋn data de 03 noiembrie 2022 de ocupare a postului contractual vacant de execuție, pe perioadă nedeterminată, de Consilier juridic din cadrul Serviciului Public pentru Administrarea Piețelor, Oborului și Cimitirelor aflate în proprietatea municipiului Botoșani

 

1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu
modificările și completările ulterioare: - Partea a-V-a, Titlul I - Exercitarea dreptului de proprietate publică a statului sau a unităților administrativ-teritoriale; - Partea a-VIII-a Servicii publice;
2. Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, Cartea a III-a-Titlul V şi Titlul VI, Cartea a V-a Titlul I–V;
3. Legea nr.134/2010 privind Codul de procedură civilă, Cartea I și Cartea a II-a-Titlul I;
4. Ordonanța Guvernului nr.71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de
administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
5. Ordonanța Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petitiilor, cu modi-ficările și completările ulterioare;
6. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și
completările ulterioare;
7. Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
8. Legea nr.190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al
Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
9. H.C.L. nr.138/14 mai 2020 hotărâre privind înființarea Serviciului public pentru administrarea piețelor, oborului și cimitirelor aflate în proprietatea municipiului Botoșani, anexa 4 regulamentul activităților de ad-ministrare a piețelor și oborului aflate în proprietatea municipiului Botoșani, anexa 6 regulamentul
activităților de administrare a cimitirelor.


NOTĂ: Se va lua în considerare forma actelor normative enumerate, în vigoare la data publicării anunțului privind organizarea concursului.


Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei sau la telefon 0726 291 827 – persoană de contact Ciobanu Mădălina – Compartiment Resurse Umane.