ANUNȚ SC Urban Serv SA: Acte necesare pentru încheierea contractelor de închiriere recipienți

Urban Serv SA Botoșani, cu sediul în str. 1 Decembrie nr. 19, vă informează că la incheierea contractelor de închiriere recipienți trebuie să puneți la dispoziție urmatoarele documente:

 

TIPUL CONTRACTULUI - CONTRACT INCHIRIERE  RECIPIENTI (EUROCONTAINERE  1,1 MC, CONTAINERE de 4 mc si CONTAINERE de 10 mc );


ACTE NECESARE:


-    CERERE  SOLICITARE  INCHIRIERE  RECIPIENTI  (in  care  se  va  specifica  numarul  de  recipienti  si  tipul
acestora);
-   DECLARATIA DE IMPUNERE DE LA “TAXE SI IMPOZITE” pentru plata taxei de colectare deseu;
-   COPIA CERTIFICATULUI DE INREGISTRARE A SOCIETATII;
-   COPIA CARTII DE IDENTITATE A ADMINISTRATORULUI;
-   IMPUTERNICIRE DIN PARTEA FIRMEI PENTRU PERSOANA CARE VINE SA SEMNEZE CONTRACTUL (numai daca nu se prezinta administratorul).
 
ACTELE  POT  FI  DEPUSE  LA  SECRETARIATUL  UNITATII    SAU  POT  FI  TRIMISE  PE  MAILUL SOCIETATII  PE ADRESA : [email protected]