ACCES restricționat și index la distanță pentru clienții Nova Apaserv, se acceptă și fotografii pentru regularizare

Nova Apaserv Botosani recomandă clienţilor săi să  declare indexul contoarelor şi să facă plăţile online.

 

Accesul în incinta casieriilor este permis doar persoanelor care fac dovada:

 

-vaccinării împotriva SARS-COV 2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare

-prezintă rezultatul negativ al unui test TR –PCR pentru infecția cu virusul SARS-COV 2 nu mai vechi de 72 ore

-prezintă rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-COV 2 nu mai vechi de 48 ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioara confirmării infectării cu virusul SARS – CoV-2

 

 

Nova Apaserv recomandă clienţilor săi interacţiunea de la distanţă

 

Pentru evitarea aglomeraţiei la casierii, Nova Apaserv Botosani recomandă clienţilor săi să  declare indexul contoarelor şi să facă plăţile online, pe pagina de internet a operatorului, www.apabotosani.ro.

 

”Clienţilor care posedă un card bancar valabil, dar nu au cont deschis pe site-ul nostru, li se recomandă activarea secţiunii „Contul Meu” pentru a beneficia de facilităţile amintite mai sus”,

Nova Apaserv Botoșani

 

De asemenea, operatorul de apă reaminteşte clienţilor săi că plăţile se pot face şi prin celelalte servicii electronice puse la dispoziţie:

 

- decontare automată din cont curent, operaţiune denumită DIRECT DEBIT, pe baza de convenţii de plată încheiate cu una din următoarele bănci:

•             Banca Transilvania,
•             Banca Comercială Română-B.C.R.,
•             Banca Română de Dezvoltare - B.R.D.,
•             Banca Raiffeisen.

 

-             virament bancar într-unul din conturile -Nova Apaserv deschise la:

1             BRD BOTOSANI - RO15BRDE070SV27548780700 sau RO06BRDE070SV29566560700
2             BRD AGENTIA DOROHOI - RO38BRDE070SV27382450700
3             BCR BOTOSANI  - RO79RNCB0041113050010001
4             BCR AGENTIA DOROHOI - RO06RNCB0044113050010001
5             BANCA TRANSILVANIA BOTOSANI - RO84BTRL00701202S28592XX
6             GARANTIBANK BOTOSANI - RO41UGBI0000222006237RON
7             ALPHA BANK BOTOSANI - RO21BUCU2271213075089RON
8             TREZORERIA BOTOSANI - RO41TREZ1165069XXX006244

 

- clienţii care nu doresc să facă operaţiuni online sau bancare, pot achita numerar în condițiile mentionate prin prezentul comunicat.

•             cu factura la punctele de plată PayPoint prin terminale instalate în magazinele cu sigla PayPoint din municipiile Botoșani și Dorohoi și din satele şi comunele din judeţul Botoşani .
•             cu factura la punctele de plată „Un -doi centru de plăţi”  prin terminale instalate în magazinele cu sigla Un -doi centru de plăţidin municipiile Botoșani și Dorohoi și din satele şi comunele din judeţul Botoşani.
•             cu sau fără factură prin subunităţile poştale ale C. N. Poşta Română SA din Botoşani, Bucecea, Darabani, Dorohoi, Flămînzi, Săveni, Hudeşti, Ungureni,Truşeşti, Vorona şi Ştefăneşti.

 

 

Index de la distanţă!

 

Clienții persoane fizice pot transmite solicitări de regularizare a indexului (inclusiv deblocarea fișei) la adresa de email [email protected]

 

Mesajul transmis trebuie să conțină:

-             O cerere a clientului în care să fie menționate datele de identificare (nume, adresa, cod client)
-             Un set de fotografii corespunzător numărului total de contoare existente în apartament – (câte o fotografie pentru fiecare contor în parte)

-             Fotografiile trebuie să fie clare și detaliate, astfel încât să fie vizibile următoarele elemente:
-             Indexul si seria contorului,
-             sigiliul de montaj, condiţia primordială este să fie intact

 

Acolo unde nu se pot identifica elementele cerute din aceeași fotografie se pot trimite mai multe fotografii.

-            nu vor fi acceptate fotografii ale căror informații temporare (toate fotografiile au o ștampilă intrinsecă cu informații asupra orei și datei când au fost efectuate) sunt  mai vechi de 3 zile.

 

În condițiile în care toate informațiile vor fi corecte, se va proceda la deblocarea fişei dacă este necesar, si se vor efectua corecțiile necesare. În cazul in care corecția nu este aprobată, clientul va primi un mesaj corespunzător, cu motivația neaprobării.

 

DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store