A dat mall-ul pe din afară! Uvertura a făcut peste 12,5 milioane euro într-un an cu noi recorduri de vizitatori

La aproape șase ani de la inaugurare, Uvertura Mall a stabilit un nou record de vizitatori. Spre deosebire de majoritatea celorlalte companii intrate în insolvență, pentru firma care administrează cel mai mare complex comercial această procedură nu a afectat business-ul propriu zis.

 

Ba dimpotrivă chiar, în decembrie 2018 cel mai mare centru comercial din Botoșani a bătut toate recordurile anterioare de trafic.


327.720


de persoane au trecut pragul mall-ului botoșănean în ultima lună din 2018.


Creșterea din decembrie se înscrie în trendul din tot anul precedent.


”Traficul a crescut față de 2017 cu 6,28%, depășind 3.100.000 vizitatori. O pondere importantă în această creștere le-a avut lunile noiembrie și decembrie, când traficul a crescut cu 20,47%, respectiv 16,13%”,


Boris Titov, shopping center manager.


Potrivit acestuia, explicația principală a majorării numărului vizitatorilor o reprezintă și deschiderea unor magazine de mari dimensiuni, precum Casa Rusu sau Kik, care au adus cu sine diversificarea ofertelor, dar și creșterea gradului de ocupare.


15.312


de oameni au intrat în Uvertura Mall pe data de 23 decembrie 2018, ziua aceasta devenind cea cu traficul cel mai mare de la deschiderea centrului comercial.


De altfel, decembrie este luna care an de an aduce ziua cu cel mai mare trafic din ultimele 12 luni, astfel:


13.882 pe 27 decembrie 2016  


13.907 pe 27 decembrie 2017


15.312 pe 23 decembrie 2018


8.496


a fost media de vizitatori pe anul precedent.


Creșterea traficului s-a resimțit și în cifrele chiriașilor din Uvertura Mall. Astfel, în tot anul trecut vânzările cumulate ale acestora au ajuns la 59,5 milioane de lei, adică în jurul a 12,5 milioane de euro.

 

 

DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL

download from google play download from apple store