60 de oameni, sesizare la Protecţia Consumatorilor cu avariile de la Hudum

 

Problema transformatorului din localitatea Hudum, comuna Curteşti care a fost relatată pe larg de publicaţia Botoşăneanul.ro la finele precedentei săptămâni - Bătaie "electrică" de joc, ameninţări, facturi uriaşe într-o zonă de vile  - FOTOGALERIE a ajuns şi în atenţia comisarilor de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC). Printr-o sesizare comună, aproximativ 60 de cetăţeni care locuiesc în zonă solicită ajutorul comisarilor pentru remedierea situaţiei.

Potrivit şefului de la Protecţia Consumatorilor, aproximativ 60 de botoşăneni care locuiesc în localitatea Hudum şi care suferă din cauza transformatorului neconform care nu mai face faţă pentru alimentarea cu energie electrică au depus o reclamaţie comună. Oamenii sunt nemulţumiţi de faptul că se confruntă frecvent cu întreruperi ale curentului electric din cauza furnizorului care nu intervine pentru schimbarea transformatorului.  „Am primit un dosar mare de la vreo 50-60 de persoane care reclamă E-ON energie electrică în zona Hudum, comuna Curteşti, pentru desele întreruperi de energie electrică din cauza unui transformator care nu face faţă. Noi am început verificările la E-ON energie şi vom vedea ce vor spune ei”, a declarat Alexandru Zarug, comisar şef CJPC.
Ploaie de reclamaţii şi în cazul celorlalţi furnizori de servicii
Totodată, în atenţia comisarilor de la Protecţia Consumatorilor au ajuns reclamaţii şi în privinţa furnizorilor de gaze naturale sau de apă şi canalizare din partea unor botoşăneni nemulţumiţi de relaţiile contractuale cu aceştia. Reclamaţiile făcute de botoşăneni la adresa E.ON gaz şi Nova Apaserv făceau referire fie la întreruperea frecventă a curentului sau gazului, situaţii în care companiile nu au anunţat în prealabil motivul pentru astfel de opriri, fie pentru că furnizorul de gaz a perceput un fel de taxă de reconectare deşi consumatorii nu erau datornici. „Am avut o săptămână plină, fel şi fel de reclamaţii. Majoritatea reclamaţiilor au fost axate pe Nova Apa Serv, pe E-ON energie electrică, E-ON furnizare gaz. La câteva era problema cu contractul – că spunea că dacă nu face contract îl amendează, dar nu este corect aşa ceva. Acesta e un abuz din partea lor”, a mai spus Alexandru Zarug. De asemenea, Zarug a mai afirmat că se vor lua toate măsurile necesare pentru a se constata dacă reclamaţiile oamenilor se confirmă.